dimarts, 23 d’octubre de 2012

ALUMNES DE SISÈ -EDITOR DE PARTITURES

HEM CREAT UNA CANÇÓ AMB UN RITME ALEGRE I HEM POSAT EL TEMPO A 110 PERQUÈ ENS AGRADA QUE VAGI RÀPID. ENS HA AGRADAT MOLT AQUESTA EXPERIÈNCIA. 
GRÀCIES PER ESCOLTAR-NOS.  Hatzumi ,  Loesje i Moha

ENS HA AGRADAT MOLT TREBALLAR JUNTS PER FER AQUESTA ACTIVITAT. HEM APRÈS A EDITAR PARTITURES AMB EL PROGRAMA NOTEFLIGHT. GRÀCIES FRANCESCA PER ENSENYAR-NOS A EDITAR. Sam i Yeray

HA SIGUT MOLT DIVERTIT EXPERIMENTAR AMB EL NOTEFLIGTH. HA ESTAT MOLT BÉ INVENTAR ELS RITMES. A VEURE SI US AGRADA. Lily i Natalia

ENS HA AGRADAT MOLT FER AQUEST TREBALL PERQUÈ HEM APRÈS UNA COSA NOVA. HEM COPIAT UNA CANÇÓ QUE JA L'HAVÍEM APRES AMB LA FLAUTA I DESPRÉS HEM AFEGIT RITMES PER FER UN ACOMPANYAMENT.  Zior i Diana

HA ESTAT UNA EXPERIÈNCIA MOLT MACA. HEM APRÈS A FER UNA PARTITURA I ARA TOTHOM LA POT ESCOLTAR PERQUÈ ESTÀ EN EL BLOC DE MÚSICA DE L'ESCOLA PORTITXOL

DONEM LES GRÀCIES A LA FRANCESCA PERQUÈ ENS HA ENSENYAT A UTILITZAR EL PROGRAMA  NOTEFLIGHT.HA ESTAT UNA EXPERIÈNCIA DIVERTIDA. ESPEREM QUE US AGRADI. Angie i Abdell

AQUESTA EXPERIÈNCIA ENS HA AGRADAT MOLT PERQUÈ  HEM SABUT COM ES POT SENTIR UN COMPOSITOR DE VERITAT. HA ESTAT UNA ACTIVITAT DIVERTIDA PERQUÈ PODÍEM ANAR MODIFICANT L'ESTRUCTURA DEL RITME.  Joan i Andre